Soliga leenden fran Malaysia


Jag lever i livets underbara varma bris med ett leende lika glittrande som havet i leken med solen langs horisonten. Jag lever i flodet och har fullstandigt tillit till nuets magi och universums glittrande vagledning. Pa resande fot lever jag i moten med manniskor och i frihetens tecken berors jag varje dag i mitt hjarta av tacksamheten over livets forandringar och transformeringar.
Jag andas en ny era i mitt liv dar dansen med tilliten och vinden mots och endast nuet ar narvarande....
Livets rytm har andrats och mina ogon ser ytterligare lite annrolunda och mer larorikt pa livet. Tre manader i djungeln och annu en chakrayoga lararutbildning, tre manader av disciplin och standig transformering.
Mycker har hant, bade inom och utom mig. Livets vindar har fort mig i en ny riktning, dansstegen ar for varje dag nya, vet inte riktigt vart de for mig men allt ar perfekt, allt ar som det ska vara. Mycket av min forandring har handlat om att finna min inre frihet som Frida, fri fran sorg, fran cancerspoken, men aven om att hitta friheten i att vara allt det jag ar....Mitt leende ar storre, mitt hjarta ar storre och det ar fantastiskt och forundrande att kanna det i mitt inre....Jag ar fri, som aldrig forr...
En fyra manaders resa blir till sex manader och hamgang sker i juli. Jag kanner fullstandigt tillit till att livet for mig ratt och det ar haftigt att leva i det, vet ej vad som sker i sommar eller till hosten...vad jag daremot vet ar att allt sker till det basta och ibland kan nuet verka oforstaeligt men visas vara det basta i framtiden!

Livet leker och varje dag vaknar jag med ett nyfiket sinne, kramar livet och ser fram emot leken...

Tack for att ni tittar in har och laser, tack for alla fina, starkande, varma, inspirerande kommentarer, tack for alla ni som koper och laser Guldvingar....Tack , tack, tack fran djupet av mitt hjarta!
Nasta inlagg kommer snart med fler bilder och ord

Massa karlek och solsken
Frida


Kommentarer
Postat av: Sofia

Frida! Du är en sådan förebild för mig! Fortsätt att le mot den sprakande solen och glittra av livskraft! Och snälla, bombadera oss läsare med fler inlägg, så fort jag börjar läsa dina blogginlägg blir jag alldeles glad och jag känner mig så levande! Livet storhet blir så tydlig när du skriver, du tar verkligen vara på livet och det inspirerar mig så otroligt mycket. Tack för att du är du. Försommar-vindar från ett hoppfullt Göteborg

2011-05-18 @ 14:40:27
Postat av: Sister Moonshine

Jag blir så glad när jag förstår att du lever livet där borta och att du njuter av all du upplever. Det är du värd. Fortsätt att lära dig och le mot solen.



Kram



/Åsa

2011-05-30 @ 22:00:04
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/
Postat av: Nostalgimacken

Åh ett nytt inlägg...trodde du glömt bloggen=)

Och välkommen tillbaka och du behöver inte tacka för kommentarerna vi alla lämnar för det räcker att vi såg dig i programmet så fick vi se en underbar personlighet.

Ha det underbart i solen...

David & Maja

2011-06-06 @ 21:33:41
URL: http://nostalgimacken.blogspot.com/
Postat av: Åsa Vedlund

Goddag! vad intressant dina poster verkar. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer! :p Hoppas du har en bra helg :p

2011-06-28 @ 13:35:42
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0