Jag medverkar i Annas eviga 9 maj kl 18:30 Svt2

http://svt.se/2.127646/annas_eviga

KASTAR VI BORT VÅRA LIV?
I Annas Eviga på söndag diskuterar vi detta. Frida Darell fick cancer när hon var 25. Då var det som att livet kom till henne, säger hon. Idag är hon frisk och har förändrat sitt liv, hon lever varje dag. Sverker Sörlin är professor och författare. Han menar att insikten om livet kommer när man blir äldre - han tycker själv att han ser helt annorlunda på livet idag än när han var ung. Och Mustafa Can, journalist och författare, ser diskussionen om livets mening som något av ett lyxproblem. Där han kommer ifrån har man fullt upp med att överleva dagen, där har man inte tid att undra över om man kastar bort sitt liv eller ej.
SVT2 söndag 9 maj kl 18.30: Annas eviga

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag blev så glad när jag såg dig i programmet. Du är något alldeles extra, det bara lyser om dig. Det är jättekul att det går så bra för dig med boken och allt :D Du inspirerar mig verkligen och jag önskar dig allt gott!

2010-05-13 @ 01:42:33
Postat av: Ewe

Väldigt bra program!

Blir så glad av att se dig, du ger mig inspiration och styrka! Du e en underbar människa!



Ha det gott!



/Ewe

2010-05-17 @ 16:33:36
URL: http://ewebloggar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Idag har jag lånat bin bok och det ska bli intressant och läsa den.

Måste säga att du är riktigt fin på omslaget!



KRAM

2010-06-08 @ 21:37:54
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0