Guldrelease och en förlängning på...

fira-livet-festen...
Bokreleasen för Guldvingar var helt magisk. Jag var lika hög som ett höghus av alla varma blickar, rusande leenden, mjuka kramar, svävande kärlek-
gemenskap!
Allt var perfekt.
Tusen tack till alla er som kom och ville fira Guldvingar, mig och detta underliga, bortom ord-mirakel som kallas livet.
Skratt från min egna film "Längtan är min resa" fyllde den perfekta salongen, och olikheterna i bord och stolar suddades ut bland alla mina egna färgklickar, en lite nervös Frida smög upp på scenen för att läsa texter och rösten brast när jag läste om min fina vän Hanna, enbart för att jag blickade mot henne i mörkret och visste att hennes stora hjärta sved för livets orättvisa, och orden klumpade sig och nej, Frida, inte gråta här och nu så fingrarna tog ett djupt andetag och bläddrade vidare till en kärlekssång på ett annat vackert blad i boken. Det var alldeles tyst i lokalen, endast pulsen slog och på väggarna satt små kärleksflugor som vittrade om livskraften och en glädje större än ord!

Tack alla för era kommentarer...Ni är så fina som skriver vackra ord om mig, jag suger i mig varje liten stavelse och den saften gör min syn kraftfullare. Önskar jag kunde få möta er alla och ge er en varm kram! Jag blir så glad varje gång det är nya handstilar och livsöden och kärlekhandlingar på min sida...Tack!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Pz

Ett stort tack för härligt release-party! Önskar dig allt gott i livet och skickar en varm kram!

2010-05-18 @ 08:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0