Godmorgon världen, Shanti OM

Ibland förundras jag över känslan att leva, hur lugnet kan flöda likt ett vattendrag, hur kärleken kan blåsa som en bris genom alla mina celler, organ och smyga sig in i det varmaste härtat...Raising in love...Ibland försvinner jag helt in i en mjuk känsla, in i yogavärlden och den känns som en len solmogen mango, fräsch, söt, får hela mig att njuta av hela sinnet, som om jag andas inspiration och nöjdsamhet...skapar känslan av att vi alla är ett...
"Först lär man yoga,
så undervisar man yoga,
sen levar man yogan..."
Swami Satyananda

Jag önskar Er alla en härlig underbar dag med "Awakening" nedan,  solsken och kärlek till dig själv och omvärlden...Jag tar med den här känslan till min bok som jag ska fila på...:)
frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0