Kärlekens ändlösa hav bor inom mig ...

... och stundtals blir havet till en virvelvind som möter himlens ridåer, i en våg - virvlig och lugn, för dig och mig min käraste dansar havet till vindens pust och leker med dropparna, bara för att havet älskar...Bara för att kärleken vinner livet, endast för att kärleken lovar det sanna...du och jag, varje blick av total lycka, varje ömhetsberöring, varje omtanke, varje starka leende, varje du och jag - ett vi - som är djupare än havets magi och högre än molnens bärande slöja ...
Du och jag vackraste ...


"Håll mina tankar positiva, för mina tankar blir till mitt beteende
Håll mitt beteende positivt, för mitt beteende blir till mina vanor
Håll mina vanor positiva, för mina vanor blir mina värderingar
Håll mina värderingar positiva, för mina värderingar blir mitt livsöde"
M.K Gandhi

" I always thought that I was me-but no,
I was you and never knew it "
Rumi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0