Guldvingar är på...

...G!
Förlaget väntar boken den 26 eller 27 april och därefter dröjer det inte många dagar innan den kan köpas:) Oj, oj, oj, det börjar verkligen närma sig med stormsteg...Så roligt!
Imorgon ska jag kolla lokal i Göteborg inför bokreleasen, det ska bli spännande, jag har redan en känsla av att stället är helt perfekt!

Ha en fin helg med strålande solkärlek och vårbris och tussilagor och vistsippor
Efter yogan på behandlingshemmet imorgon ska jag överraska min Aron med en övernattning någonstans, som tack för all hjälp, alla tankar, all stöttning med boken...Jag hoppas han blir glad. Jag tycker det ska bli helt underbart att tillbringa en längre stund på ett vackert mjukt ställe, och tanka ny engeri och motivation och mysa med min största kärlek!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0