Inom kort kommer en hälsning och några ord...

Tack för att ni fortfarande kikar in då och då:)

Kommentarer
Postat av: monica

klart vi gör;) snygging där!!

2009-04-26 @ 09:59:06
Postat av: Kamilla Nyström

Hej Frida!

Såg ditt inlägg i min blogg! Jo, jag ska få nästsista på onsdag, och den 12 behandlingen den 13 maj. Pet-röntgen den 12 maj. SEN ÄR DET BARA ATT HOPPAS OCH VÄNTA! På att detta elände är slut. Jag vill bli och se lika frisk och fin ut som du gör :-)

Hur många behandlingar fick du totalt ?

Ha det underbart och njut i solen!

Stor kram Kamilla

2009-04-26 @ 14:42:48
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Frida

Hej Kamilla!

Åh så skönt att det snart är över. jag vet att väntan är bland det värsta, att vara i ingenmansland och inte veta vilken väg det blir. Jag hoppas verkligen att du är frisk och att du kan njuta av livet fullt ut, även om återhämtningen oxå är en fas i läkandet så är du på rätt stig. Jag skulle ha fått 16 beh. men var så svag att jag bad att inte få den sista och läkaren såg att den inte behövdes så jag fick alltså 15 beh. sen gjorde jag ju oxå pet testet som kändes oerhört tryggt!

Jag ska sända dig massa goda tankar den 12e

varm kram och massa styrka

2009-04-27 @ 14:42:04
Postat av: Kamilla Nyström

Bara att se dig, ger styrka. Det visar att man kan komma ut på andra sidan! Men precis som du skriver så är det en lång väg efteråt oxå!

Det är sagt att jag ska ha 16 beh oxå. Och skulle det inte gå vägen nu efter 12, så har jag "bara" fyra kvar! Det är väl så man får se det!

Men så här långt ser det bra ut!

Tack för dina tankar!

kram K

2009-04-27 @ 17:42:59
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0