oj så längesedan...

Jag andas, jag lever, jag njuter, jag möter, jag ser, jag är....mitt i livet. Vindarna blåser hela tiden, för mig i olika riktningar. Hösten har varit väldigt spännande och givande. Många människor, nya möten, nya insikter, allt är som det ska...

Ikväll föreläser jag på Stora Höga församlingshem kl. 18:30
Varmt välkomna!
Det blir en kväll full av inspiration och livsglädje...

I helgen blir det ett längre blogginlägg om nya tankar och livsinsikter!

Just idag tackar jag livet extra mkt, för 4 år sedan förändrades mitt liv till en helt ny nivå!
Tack livet för att jag fortfarande får vara här och tack för alla vackra människor som spelar i samma lag...

solsken och värme
F

Kommentarer
Postat av: Nostalgimacken

Som vi har väntat....eller nåt sånt för dina inlägg är alltid lika intressanta så välkommen tillbaka i bloggvärlden....

speciellt då denna blogg bidrar med guldkant i tillvaron.

Allt gott!

David & Maja

2010-11-10 @ 14:01:07
URL: http://nostalgimacken.blogspot.com/
Postat av: Ewe

Alltid kul att läsa dina underbara ord!



Kramar!



//Ewe

2010-11-12 @ 05:59:26
URL: http://ewebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0