Sand mellan tarna...

Jag ser att vissa fortfarande ar har inne sa jag vill beratta att jag ar pa andra sidan jorden pa en paradiso med vackra strander och turkosblatt hav. Pa tisdag borjar min intensiva yoga lararutbildning och jag blir allt mer peppad. Vet att det blir intensivt och larorikt och att jag kommer utmanas att vanda upp och ner pa mig sjalv...
Kroppen alskar klimatet och svetten rinner i mina morgon solhalsningar pa stranden och jag njuter av livet i allra hogsta grad...
till sommaren ska jag skriva klart min bok i Sverige och om allting flyter ar den klar innan arets slut!! Allting har sin tid och jag ar overtygad om att min historia kommer glansa och skanka en eftertanke!

Ta hand om Er allihopa
HAr kommer massa solsken
Frida

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad glad jag blir! KRAM!

2009-01-31 @ 12:28:51
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Angel

Vad roligt att läsa att du har det bra:)

Jag längtar till våren och varje dag som går skiner solen lite starkare här:)



ha en fortsatt fin resa!!

kramar Angel

2009-02-01 @ 20:12:47
Postat av: Kamilla Nyström

Det är underbart att höra att du är frisk och har det bra. Njut av livet! Jag är fortfarande på nedåtgående, men snart ska jag upp till ytan igen! Ser fram emot din bok!

kramar Kamilla

2009-02-02 @ 16:29:54
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Kenta Boström

Hoppas allt är bra med dig och att det går bra på utbildningen för dig.

2009-02-14 @ 15:09:46
URL: http://www.kentabostrom.se
Postat av: Sabine

Vad roligt att läsa att du mår bra och att du är på andra sidan jorden.

Älskade verkligen att se TV-programmet även om jag grät ena sekunden ocg log andra.

Hoppas det är lika bra för dom andra.

Ser framemot att läsa din bok när den kommer ut.

Hälsningar Sabine(En trogen tv tittare

2009-03-12 @ 20:05:28
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Lajna

Det värmer att höra hur bra du har det! Tänker på er alla i serien lite då och då, vilka kämpar!Ser fram emot din bok. ta hand om dig

2009-03-23 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0