Ord från en svunnen jag

Så kommer tanken att börja blogga igen. Att berätta om mitt liv, tankar, känslor, återhämtning, nya perspektiv, allt jag lär mig, vackra starka möten. En vilja att dela med mig för jag tror på stunden när hjärtat öppnar upp, när ljuset i själen vaknar, när det osagda blir formade till meningar, där mellanrummet skapar en tillit och gemenskap. Där jag kommer lite närmre Dig, min medmänniska. Dig som jag delar syret med, jorden vi trampar på, solen vi får styrka ifrån, vindarna som renar oss, blickarna som stärker oss. Som säger att du och jag är likadana...vi bär bara olika perspektiv och sanningar. Vi bär olika ärr och livskartor men våra ögon tystnar aldrig.

Som stjärnor kan vi lysa
Om vi bara vågar
Följa våra drömmar och inre längtan
Våga falla och känna tilliten till livet

"Come to the edge
It´s to high
Come to the edge
We might fall
Come to the edge
So they came and he pushed and they flew"

Frida


Kommentarer
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ser fram emot att läsa mer av dina kloka och tänkvärda ord.

Kramar

2009-12-12 @ 12:44:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Ullis

Härligt! Har väntat på att det ska bli lite liv här ;)

2009-12-12 @ 20:26:21
Postat av: Kamilla Nyström

Välkommen tillbaka, har också väntat på dig :-)

Allt bra med dig?

kram

2009-12-15 @ 18:15:24
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Sabine

VÄLKOMMEN tillbaka Frida!

Har väntat och väntat på att få läsa om hur livet är för dig efter din långa resa utomlands.

Hoppas allt är bra.

2009-12-16 @ 11:38:19
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja, börja blogga igen! Har kollat in här då och då sen du slutade i väntan på ett livstecken igen! Och vad kul med boken, grattis! kram

2009-12-16 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0